حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی: ایران اسلامی جزء پایدارترین نظام‌های منطقه است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 و تیپ 116 زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین گفت: ایران اسلامی جزء محکم‌ترین، باریشه‌ترین و پایدارترین نظام‌های منطقه است.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس درس‌های فراوانی دارد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرماید: گنج جنگ بی‌نهایت است. دفاع مقدس گنجینه‌ای است که قرن‌ها تاریخ نظام اسلامی ما را تغذیه می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دفاع مقدس، یک جنگ جهانی را اداره کرد، یادآور شد: 47 کشور به طور مستقیم مقابل ایران قرار گرفتند اما خداوند به مردم ایران نصرت عطا کرد و توانستیم تمامیت ارزی کشورمان را حفظ کنیم. در 200 سال اخیر، برای نخستین بار ایران اسلامی موفق به حفظ تمامیت ارزی خود در یک جنگ تمام عیارشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به سرزمین‌هایی که در 200 سال اخیر به موجب شکست در جنگ‌های مختلف از مساحت ایران جدا شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد‌های مختلف در دوران صفویه، قاجاریه و پهلوی حدود 3.5 میلیون کیلومتر مربع از ایران جدا شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین به جدا شدن بحرین در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: برخی عقب افتاده‌های سیاسی دهان خود را پر می‌کنند و مرتبا این دوران را مثال می‌زنند اما توجه ندارند که همان ها بودند که ایران تجزیه کرده و به این و آن بخشیدند.

بحرین به عنوان استان چهاردهم در زمان رژیم طاغوت از ایران جدا شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی تاکید کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس تنها دورانی است که ایران وارد دفاع شده اما ذره ای از خاکش را به دشمن نداده است در این دوران یک جنگ جهانی بر ملت ایران تحمیل شده ولی با مدیریت عالی حکومت اسلامی یک سانتی‌متر هم واگذار نشده است. در آخر هم صدام با پذیرفتن قطعنامه 598، به مسئولان ایران نوشت: «به آنچه می‌خواستید رسیدید. به آنچه فکر می‌کردید تن دادیم». صدام کسی است که قطعنامه الجزایر را پاره کرد. او مصاحبه خود را نیمه کاره گذاشت و گفت بقیه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهم.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی خطاب به کسانی که منتقد عنوان "هفته دفاع مقدس" هستند، گفت: این هفته، مقدس است چرا که برای حفظ ناموس و خاک کشورمان جنگیدیم. کسانی که از خاک خودشان دفاع نکنند، حق زندگی ندارند. هر ملتی که بتواند ناموس جغرافیایی خود را حفظ کند، ملت سرافرازی است. مقطعی که ملتی توانسته این کار را انجام دهد، مقدس است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عاشورا را مقدس دانست و گفت: در حماسه عاشورا عزیزترین انسان روی زمین یعنی امام حسین شهید شد ولی چون برای حفظ ارزش‌های اسلامی بوده، از این رو عاشورا برای ما قداست ویژه‌ای دارد.

حجت الاسلام محمد حسنی، هفته دفاع مقدس را قطعه‌ای از کربلا و عاشورا برشمرد و افزود: فضای حاکم بر اردوی کربلا و عاشورا بر جبهه دفاع مقدس ما نیز حاکم بود. بنا نبود ما در جنگ تحمیلی پیروز شویم. دشمنان دنبال همه یا بخشی از ایران بودند اما به لطف خدا یک سانتی‌متر هم از ایران جدا نشد. مردم با وحدت و صداقت در راه اسلام جانفشانی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام حامی کشورهای مظلوم و ستم‌دیده است که این‌ها از آثار جهاد صادقانه ملت ایران است.

حجت‌الاسلام و والمسلمین محمدحسنی با تاکید بر اینکه اگر صبور باشیم از همه مشکلات عبور می‌کنیم، گفت: دشمن می‌خواهد دل‌ها را خالی کند. در این 40 سال دیدیم که خداوند متعال با صادقان است. البته الان شرایط بسیار سخت است. ایران اسلامی جزء محکم‌ترین، باریشه‌ترین و پایدارترین نظام‌های منطقه است.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه دولت مردان آمریکا دوست ایران نیست، تصریح کرد: نباید چشم ما به خارج از کشور باشد. باید به درون نگاه کنیم. ایران اسلامی سرشار از سرمایه‌های قابل فرآوری است. اگر تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را اجرا کنیم در حوزه اقتصاد هم مثل سایر حوزه ها موفق می‌شویم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ر ع س ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 3 مهر 1397 | 21:27 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا